måndag 13 april 2009

Påsklovet är slut....:(

Nu är mitt påsklov slut. Jag har haft ett kalaslov, annat kan jag inte säga. Jag och mamma har gått många långa promenader, och så har det blivit en hel del annan träning också. Kajsa, Sofi och Elenor har varit och hälsat på:) Vi har mest pratat, tränat och stickat:D I Lördags va vi hos släktingar i Eckerhult på 10årskalas. Massa goda kakor och tårta, men å andra sidan en terrängvandring som tipspromenad. Min familj va med, och en hel del andra nötter.
Jag brukar säga att det är förbjudet att plugga på lov, för egentligen är det faktiskt så, men detta lov har jag varit så illa tvungen att plugga massa för att hinna med. Nu har jag gjort klart allt! Har (bara...?!!) ett megaprov i gehörs- och musiklära B på freda så jag måste öva gärnet inför det.
Jag har ju självklart solat en hel del också. Börjar t.o.m. bli ganska brun nu:) Måste ju ha fin färg till balen och studenten.
Imorrn börjar skolan igen. Lite tråkigt efter detta påsklovet, men vi brukar ha rätt kul i skolan, så det ska nog gå bra!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar