torsdag 16 april 2009

BERLIN - Here I come...

På Måndag åker jag till Berlin med min klass och paralellmusikklassen. Allstå alla musik-3or på PB. Vi stannar där till Fredag. Jag Längtar! Åh va kul! Jag har inte vart i Berlin innan så det ska bli jättekul, å dessutom har jag inte rest nånstans med denna klassen innan. Jag har redan börjat packa:)
Vi ska ha 4 körkonserter. Tisdag: Max Delbruch Gymnasium. Onsdag: Svenska kyrkan Berlin. Torsdag: Nordiska ambassaden. Fredag: Gustrow Gymnasieskola. Ev. ska vi ha en konsert på stan, bara för att det är kul, men det är inte säkert än. Å så ska vi gå å titta på massa saker. Det negativa är att min uråldriga och urtråkiga samhällslärare ska sköta rundvandringarna, men å andra sidan behöver jag ju inte gå bredvid honom och småprata...;)
Julia, Jag, Annie och Klara ska sova i samma rum. Hur mysigt som helst:) Det står att det ska vara helt knäpptyst på alla rummen efter klockan 23 varje kväll, men de kommer bara inte hålla. Det hade nog funkat om jag bodde med 3 torrisar, men så är ju inte fallet. Iaf kommer det bli rackarns kul!!:D BERLIN HERE I COME!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar